Latest topics
» [b]Majlis OGY[/b]
Thu Jan 05, 2012 10:14 am by nolyzulkeply

» Sudut Agama
Sat Dec 31, 2011 3:25 pm by acik

» Mak Ngah Pidah
Thu Dec 29, 2011 2:50 pm by Dato' Kay

» INSYALLAH, BONG AKAN MENUNAIKAN UMRAH.
Fri Jul 29, 2011 5:29 pm by nolyzulkeply

» MAHLIS TAHLIL DAN BACAAN DOA SELAMAT
Mon Jul 04, 2011 9:30 pm by bong

» GOING FOR HOLIDAY
Fri Jun 10, 2011 1:38 pm by nozieanna

» MAK LONG, TAK SIHAT @ KUANTAN
Thu Jun 09, 2011 2:42 pm by acik

» BAKAL MAMA &............
Wed Jan 26, 2011 1:09 pm by Dato' Kay

» BERTUNANG!!!!?????
Tue Jan 11, 2011 10:42 pm by bong

Top posters
Dato' K (328)
 
acik (255)
 
bong (205)
 
CDM C.Man 369 (192)
 
nozieanna (177)
 
Ogy (150)
 
nolyzulkeply (126)
 
kak long (120)
 
aida (75)
 
CDM E-1 (74)
 

Poll
Log in

I forgot my password


blog ikatan budu lepeh

Go down

blog ikatan budu lepeh

Post  nozieanna on Mon Oct 19, 2009 10:57 pm

saje je nok bgtau kat sineh.. ada org bgtau pasal blog neh ke komeh..kala rajin pglah menjenguk. komeh tak kenal tuan punya blog neh, tapi mok2 sedara mesti kenal. org cherang.
takpun, komeh kenal tapi tak perasan..huhu.

kat sineh, ada berita2 perkbgn ttg aktiviti2 anok2 budu terutamanya yg ada d kolumpo.

http://ikatanbudu.blogspot.com/

nozieanna
Ahli Yang Power Amek
Ahli Yang Power Amek

Posts : 177
Join date : 2008-10-22
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  kak long on Tue Oct 20, 2009 3:26 pm

yang komeh kene Pak Cu Daha aje. itu pun sebab ada gambo dia sebagei ahli @ pengokut blog. Datuk suhaimi tu kenalah. tapi dr segi bahasa, forum kite lg beh...
avatar
kak long
Ahli Yang Power Amek
Ahli Yang Power Amek

Posts : 120
Join date : 2008-10-29
Age : 49
Location : Sec. 6C Wangsa Maju

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  acik on Thu Oct 22, 2009 9:36 pm

acik dah buka blok tu, ketnya tak tau nak buke ape2 yg ade kat siterh. nampok gambo raya jeh. tak kenei sorang perh.
avatar
acik
Ahli Yang Super Amek
Ahli Yang Super Amek

Posts : 255
Join date : 2008-10-26
Age : 57
Location : jeram kuala selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  Dato' K on Fri Oct 23, 2009 10:50 am

komeh lagi la tak kenei sesape....generasi sebaya komeh yg komeh ingek bebudok kg siterh cuma sorang je - kominih (bukan nama sebenar)....abg ni dipanggei kominih sbb masa sekoloh, dia bawok beg tok isi apa2 per kecuali makanan aje...so macam komunis dala utan tu lah....ni piktam yg citer lah....hmmmmmm, good old days..
avatar
Dato' K
Kerani Forum
Kerani Forum

Posts : 328
Join date : 2008-10-09
Age : 39
Location : Seremban 2, Cheroh Darul Makmur

View user profile http://cucuaki.forumotion.net

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  nozieanna on Fri Oct 23, 2009 11:17 pm

ada la jugek kawan2 komeh masa sekoloh d budu duluh yg jadi ajk/ahli..ada la nampok nama demenhnye. pastu nama pak ndak abu ada jugek disebut..yg lain terh tak kenai.

nozieanna
Ahli Yang Power Amek
Ahli Yang Power Amek

Posts : 177
Join date : 2008-10-22
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  kak long on Thu Nov 19, 2009 7:33 am

nozieanna wrote:saje je nok bgtau kat sineh.. ada org bgtau pasal blog neh ke komeh..kala rajin pglah menjenguk. komeh tak kenal tuan punya blog neh, tapi mok2 sedara mesti kenal. org cherang.
takpun, komeh kenal tapi tak perasan..huhu.

kat sineh, ada berita2 perkbgn ttg aktiviti2 anok2 budu terutamanya yg ada d kolumpo.

http://ikatanbudu.blogspot.com/

Weh nozie. Mok ouk ada datang ke majlis raya anjuran ikatan budu lepeh terh. mat ouk tok ikek??
avatar
kak long
Ahli Yang Power Amek
Ahli Yang Power Amek

Posts : 120
Join date : 2008-10-29
Age : 49
Location : Sec. 6C Wangsa Maju

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  nozieanna on Fri Nov 20, 2009 10:23 pm

kak long wrote:
nozieanna wrote:saje je nok bgtau kat sineh.. ada org bgtau pasal blog neh ke komeh..kala rajin pglah menjenguk. komeh tak kenal tuan punya blog neh, tapi mok2 sedara mesti kenal. org cherang.
takpun, komeh kenal tapi tak perasan..huhu.

kat sineh, ada berita2 perkbgn ttg aktiviti2 anok2 budu terutamanya yg ada d kolumpo.

http://ikatanbudu.blogspot.com/

Weh nozie. Mok ouk ada datang ke majlis raya anjuran ikatan budu lepeh terh. mat ouk tok ikek??

maleh komeh..lagipun masa tu komeh d kampung la.

nozieanna
Ahli Yang Power Amek
Ahli Yang Power Amek

Posts : 177
Join date : 2008-10-22
Age : 36

View user profile

Back to top Go down

Re: blog ikatan budu lepeh

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum